Accepterad ellee | Ban Överklagan (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3llee_

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
3,344
Reaction score
412
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013975013/

Ditt Hex-ID: 11000013ece53e5

Vad är din discord tagg? .elle_

Vem var det som bannade dig? JHN

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-28 162304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror JHN valde att banna mig för att jag körde för fort utanför polisstationen. för att det blir copbait/sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från båtbolaget i min g63 o skulle ner mot piren, jag var inte medeten om vilken hastighet jag körde förbi stationen för jag tänkte inte på det under stunden. Sen när jag åkt förbi stationen o kör höger ner mot piren så ser jag securitas o inser att det e min vän Hugo. Så jag vänder bilen för att prata me honom o precis när jag kliver ur min bil så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna var inte en felaktig ban då jag förstår beslutet. Jag åkte som sagt över hastighetsgränsen förbi polisstationen o dom har sagt att man ska hålla hastigheten o speciellt vid stationen. så denna ban var in princip mitt fel. skulle hållt hastigheten. jag förstår JHN i denna situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare och det var för att jag ej rpa på skador men jag trodde det av dsync o att man inte ska rpa på det, men nu har jag lärt mig att man ska alltid rpa på skador oavsett om det e dsync eller ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på hastigheten o saktat ner vid stationen istället för att fortsätta gasa, detta hade gjort så jag inte hade blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något efter denna ban. Jag ska inte köra för fort och vårdslöst förbi polisstationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka