Nekad Ellectra | Ban överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ellectra

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845458672

Ditt Hex-ID: steam:110000134c2f8f0

Vad är din discord tagg? Ellectra#9090

Vem var det som bannade dig? Eddiebo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig utav mina SV-perms trots att jag var i väntan på SV-intervju. Eftersom staffs inte såg bakgrunden till detta ser situationen mycket värre ut och därmed slutade det i en ban. Vilket jag har full förståelse för, men är nu här för att klargöra vad som egentligen skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad stod en person AFK på Bloods tomt. När jag återkommer till platsen efter några minuter ser jag att personen ligger medvetslös och misstänker detta som en bugg. Därefter försöker en mod reviva honom vilket ej funkade för honom. Därför testar jag att reviva honom för att hjälpa moden att undersöka problemet. Bara några sekunder efter får vi reda på att personen som låg medvetslös kraschade och på grund av detta gick det ej att reviva honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Problemet är att jag fick det förklarat som att jag var den som revivade denna person trots att jag inte fick använda mina perms. Jag förstår nu i efterhand att jag inte tänkte mig för tillräckligt, utan jag tänkte bara på hur jag kunde hjälpa till. Hur som helst blev personen revivad av moden när han kom in igen och allting löste sig där och då. Jag står för mitt fel jag gjorde och därför var denna ban korrekt utförd. Trots detta är jag besviken över helheten och uppskattar minsta lilla chans jag får för att förklara hur det egentligen låg till.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar idag fortfarande lärdom av mina tidigare bans. När jag blivit bannad för powergaming då jag inte visat tillräckligt tydligt att jag rpar på skador har jag tagit det i beaktning och utvecklat min RP. Därför tar jag på mig denna ban och tänker blicka framåt för att även utvecklas av detta misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda jag hade kunnat göra annorlunda är att lämna över problemet till någon annan då jag ändå inte ska ha tillgång till mina SV-perms. Men eftersom jag varit servervakt så pass länge glömmer man lätt av en sådan här sak när en wipe inte syns i form av att permsen har blivit borttagna (som det gjorde under tidigare wipe).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig av varje misstag. I detta fall var det fel av mig att använda mina SV-perms utan tillåtelse och jag kommer vara mycket mer noga med detta i framtiden. Har det varit en wipe på servervakter ser jag nu allvaret och kommer absolut inte låta detta hända igen. Jag hade stora ansvar som servervakt och jag har minst lika stora ansvar nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka