Accepterad Elle_32 | Ban Överklagan (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? zeno0.

Vem var det som bannade dig? trippy, spartan36 och blush.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ett scnerio med 2 killar, det händer lite regelbrott från doms sida, då en av mänen tar upp sin vän när han sitter på cyckel så hans vän har handfängsel o blir eskoterad, jag åker ikapp och vi kommer till en gränd. där jag nog kör lite för fort och dsyncar in i cykeln så att han som kör cykeln dör. mitt medal funkade ej så kunde inte klippa att det var dysnc men dom andra killarna fick klipp. och jag förstår då såklar att jag åker på ban eftersom att dom måste följa det klippet då jag ej hade bevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade som sagt dsyncat in i personerna på cykeln. och fick ine klipp då medal ej funkade. dom fick klipp från seras sida och där ser det ut som att jag kör på dom. och eftersom att det är det ända klippet så åker jag på ban. vilket är självklart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej. jag vdma aldrig utan det var dsync men fick som sagt ej klipp och på deras klipp så kör jag in i dom. och staffsen kollar klippet och då ser det såklart ut som vdm vilket jag fattar till 100% och jag förstår att jag får ban för det med. jag skulle gjort det samma, så darför säger jag både nej och ja.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut ex antal gånger. har väll varit en dålig spelare och bara allmänt dum i huvudet. men har blivit mycket mycket bättre blir aldrig bannad längre då jag har lärt mig om rp. men jag tror att många bans är t.ex. lall eller 1 dagars bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle anpassat min hastighet bättre. ifall ja hade anpassat den bättre så hade jag inte dsynct in i dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. men ska alltid se till att sitt klipp program funkar och anpasa hastigeheten ordängkligt i såna här sammanhang då sånt här kan hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka