- Meddelanden
- 172
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? Elivic1
Hur gammal är du? Jag är 19
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer få jobbet mer aktivt och anställa aktiva spelare, jag kommer även hålla många möten där jag går igenom jobbet och ha introduktions möten för alla nya så dom får en aning om vad jobbet handlar om och hur man ska agera, jag kommer även införa utbildningar ig om t.ex. kundbemötande, kök utbildningar osv.. jag kommer att se till att pizzerian har öppet varje kväll i veckan och även nattöppet under helg tid. Jag kommer komma på nya annons texter att skriva ut i chatten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Yes det har jag, jag har varit anställd där innan när Mike ägde pizzerian så va jag mkt me dom.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv ofta på unive mest på kvällar/nätter.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? Yes, jag är trainee så kan dom väldigt bra
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? Elivic1
Hur gammal är du? Jag är 19
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer få jobbet mer aktivt och anställa aktiva spelare, jag kommer även hålla många möten där jag går igenom jobbet och ha introduktions möten för alla nya så dom får en aning om vad jobbet handlar om och hur man ska agera, jag kommer även införa utbildningar ig om t.ex. kundbemötande, kök utbildningar osv.. jag kommer att se till att pizzerian har öppet varje kväll i veckan och även nattöppet under helg tid. Jag kommer komma på nya annons texter att skriva ut i chatten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Yes det har jag, jag har varit anställd där innan när Mike ägde pizzerian så va jag mkt me dom.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv ofta på unive mest på kvällar/nätter.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? Yes, jag är trainee så kan dom väldigt bra