Ej Antagen lundgren.1 | Chef-jobb ansökan [🍕Grovestreet Pizzeria] T

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🍕Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du pÄ discord? lundgren.1

Hur gammal Àr du? 14

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Ett vÀldigt bra tag, 1 Är om tvÄ mÄnader!

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mĂ„nga förbĂ€ttringsidĂ©er och utvecklingsplaner nĂ€r det gĂ€ller 🍕Grovestreet Pizzeria! De punkterna jag kommer att fokusera mest pĂ„ Ă€r: Aktivitet, sĂ€kerhet, hygien i köket, kundbemötande och rĂ€ttvisa! För att fĂ„ upp aktiviteten kommer jag att rekrytera ny personal, bygga upp en ny ledning med personalansvariga och Ă€ven sĂ€tta upp en delĂ€gare. Det kommer vĂ€ldigt ofta ske aktivitetskontroller. Med sĂ€kerheten menar jag att de inte kommer in kunder med vapen eller liknande, dĂ€rför kommer vi att alltid se till att det finns vakter, alternativt polis, pĂ„ plats nĂ€r det Ă€r högtryck pĂ„ pizzerian! Jag kommer att se till att mina anstĂ€llda hĂ„ller en god hygien i köket nĂ€r de bakar pizzorna! Jag kommer att införa en rutinkontroll som man ska följa innan man börjar baka pizza, i den kommer de bland annat stĂ„ att man ska tvĂ€tta hĂ€nderna eller sĂ€tta pĂ„ sig plasthandskar! Vi kommer att alltid erbjuda leverans, vi kommer att skicka ut ett telefonnummer i annonser som man kan ringa till för att bestĂ€lla sina pizzor! Jag kommer att se till att mina anstĂ€llda hĂ„ller en god ton, jag vet att de har varit vĂ€ldigt lalligt pĂ„ pizzerian innan. Men de kommer jag att Ă€ndra pĂ„. Priserna kommer uppdateras till ett mer realistiskt pris. Lönerna kommer att ses över, samma sak med klĂ€dkoden! Möten kommer att ske. Sen kommer jag att införa ett nytt system dĂ€r andra företag kan boka hela pizzerian som de kan ha afterwork pĂ„, de vill sĂ€ga sĂ„ som Skyclub eller en annan nattklubb har. Det kommer finnas paketpris osv!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat pÄ Grovestreet Pizzeria sen tidigare, men jag har ocksÄ varit chef tvÄ gÄnger tidigare!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att lÀgga mycket fokus pÄ pizzerian!

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja, de skulle jag!

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej, de gör jag inte!

Har du lÀst vÄra Regler? Ja, de har jag!

Nekad, TyvÀrr sÄ har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka