Ej Antagen elivic1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Ditt discordnamn: Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt bra person som älskar att hjälpa andra och jag tror att jag hade passat som staff för att göra servern mer rolig och till en bättre plats för att rpa på och även hjälpa till att ta bort de som lallar på servern som gör att rp nivån sjunker. Så mitt mål med att bli staff är att göra så att rp nivån stiger och göra unive till ännu bättre än vad den redan är, jag kan även vara väldigt aktiv inom staff arbetet och om jag inte är på unive så är jag väldigt aktiv i discord,

Jag tycker att rpn sjunker när det t.ex. är någon som krockar en bil i 200km/h och bara stannar och sen kör vidare direkt efter, det är inte realistiskt överhuvudtaget och det tycker jag är inte okej, exakt sånna situationer gör så att rp nivån sjunker och det måste förbättras.

Jag som person är väldigt målinriktad och trevlig i mitt sätt men också bestämd och gillar att det ska va ordning och reda. Jag är en väldigt bra person också för att jag vill allas bästa och inte bara lyssna på vad en säger utan att sätta sig in i en situation och kunna lyssna på bägge parternas sida för att kunna uppfatta en situation vilket är väldigt viktigt för att något ska bli rätt, jag har även varit helper 2 gånger tidigare men sagt upp de pga tid men har inte mycket me skola och idrott nu så känner att jag vill bli det igen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att serven är bra och fungerar bra tack vare våra staffs som håller koll på allt, men om det skulle vara något så skulle jag säga att jag tycker vissa scenarion kan gå fel till att det bryts mot reglerna som finns på servern och det tycker jag måste förbättras med hjälp av mer specc på vissa gäng osv. Jag ser möjligheter att vi ska förbättra just detta inom servern och att kunna bidra med så mkt som möjligt t.ex. support osv. Det jag även tycker är att på rån att de behövs staffs som kan skriva ut att de är rån och även va med att kolla så det går rätt till.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag kommer göra är att se möjligheter inom arbetet att vara närvarande och visa på hög aktivitet inom detta och vara en så bra helper som möjligt. Jag kommer även att ta hjälp andra att t.ex. säga till ifall jag tycker att det behövs fler på ett ärende inom staff arbetet. Sen är det vitkigt även att man tar åtgärder på detta problemet med konsekvenser så att man verkligen lär sig av sina misstag så det inte händer upprepade tillfällen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker att man ska vara trevlig och inte vara elak och ta rollen allvarligt för att visa att man kan hantera denna roll och inte missbruka den på något sätt för min eller någon annans vinst för att det ska vara rättvist då det inte ska spela roll vem det är som har gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mina planer är att jag speccar tar reports samt support (om jag blir support ansvarig) men jag kommer göra så att jag sitter och gör det i typ 3-4 timmar sen går jag och gör privat saker som att plugga, gå ut eller något sånt i typ 2-3 timmar beroende på vad jag gör men om de är plugg så kommer jag göra det i 2 timmar max och sedan fortsätta specca. Men som sagt har jag inte mycket i skolan inklusive min idrott just nu fram över pga skada osv.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-2,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka