- Meddelanden
- 172
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis
Vad heter du på discord? Elivic1
Vad är ditt Hex:ID 11000014596c7fb
Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. är i skolan till två sen så brukar jag vara med vänner ett tag sen har jag MMA och sen rpar
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Finns i pm har ingen bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att stoppa lallandet på server så att servern blir en roligare server att spela på men också en seriös rp server att spela på det är också viktigt att man hjälper folk som tex att ge dom skin om dom behöver ändra något specieelt på sin karaktär man kunde även innan ressa men de går inte nu vad jag vet, för kanske blivit rdmad eller vdmad eller dött av någon bugg eller kanske Missclickat och ramlat ner från en hög byggnad eller kanske har några övriga frågor att stäla det är viktigt som servervakt att inte staff abusea eller vara otrevlig ifall någon undrar något. En servervakt ska liksom rpa som vanligt och inte liksom leta efter folk som gör något regel brott utan om jag liksom är på torget och rpar och plötsligt springer jag på någon som gör ett regelbrott så bannar jag den. servervakters uppgift är också att dva bilar som är sönder på torget kicka folk som inte sköter sig banna folk som utför regelbrott och att underlätta för staffsen. en servervakt kan man säga ska vara en förebild för medlemmarna på servern och liksom när man är en förebild så ska man liksom visa hur man sköter sig och inte vara en dålig förebild för att tex abusea och framför allt inte lalla eller bryta någon regel och ja det är viktig att vara en förebild för alla servervakter ska också vara precis som en helper fast kanske fokusera mer på ingame medans helper fokuserar på discord men också ingame. Jag har själv varit helper flertal gånger så jag har mkt bra koll på regelbrott osv.
Varför vill du bli servervakt på servern? För underlätta för staffsens arbete och jag vill förbättra rpn som tex rensa servern av folk som inte kan sköta sig och jag tar rpn liksom väldigt seriös för att jag tycker att det är riktigt roligt att spela på denna server jag är också noga med att om jag kanske ska ge han en hans eller banna han men oftast kommer jag vara väldigt säkere på vilka jag bannar jag kommer också vara riktigt aktiv runt 5 timmar per dag om inte mer ibland det är viktigt för mig också att jag känner att jag gör skillnad på servern som att banna alla som lallar eller som inte bara kan skärpa sig kommer också bannan folk som rdmar,vdmar eller gör något att regelbrott eftersom jag bara kan banna i en timme så kommer jag ibland hoppa dc för att prata med staffs som har högre roller än mig om vi kanske ska höja personens bann och jag kommer göra allt för att unive ska bli så bra som möjligt så fler personer kan känna att denna servern är riktigt bra med bra staffs och hög rp nivå jag brukar också se mycket lallare och folk som bryter mot reglerna som på torget eller på piren så då är det perfekt att jag kan banna dom så specieelt dom platserna blir bättre.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är liksom när man gör saker som man inte ska göra och abuse är när man tex ressar sig när man kanske inte ska det eller gör något annat alltså använder sina perms på fel sättoch hur det förekommer kan va tex att man kickar någon eller bannar någon som inte gjort regelbrott kan också vara att man har toggelid i skottscenario som gör att man kan se fiender igenom väggar
OBS… Jag har varit MA nyss och innan de servervakt så fick söka om t sv nu.