Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild (47).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig eftersom att jag slogs och lallade utanför meko, Ludde gjort rätt med att banna mig, jag erkänner att jag har gjort fel, Men det var så att de grabbarna hade varit jätte rasistiska och otrevliga mot både mig och mina kompisar, så när jag skulle köra till mina kompisar och skulle fråga de om de ville åka runt så ser jag att de blir nedslagna av samma person som hade varit rasist mot oss, så jag valde dumma valet att gå och börja slå de, det var jätte fel av mig och jag hoppas att du kan ge mig en till chans, jag var bara frustrerad för de var så rasistiska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade i piren, tog ut min bil och började köra mot meko, när jag är framme så ser jag att de rasistiska killen var där och slog mina kompisar, och som jag sa i förra frågan, jag valde dumma valet och gick ner från bilen och slog de, efter typ 1 och en halv timme blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och jag erkänner till det, jag hoppas verkligen att du har det i ditt hjärta så att du kan förlåta mig för denna gången, jag var jätte dum men de var för jobbiga och rasistiska, jag blev jätte ledsen när jag både ser att det är sånna folk i servern samt att jag blir kallad saker som är dåliga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skäms jätte jätte mycket och säga det men jag har blivit bannad många gånger tidigare, jag har blivit bannad för vdm, men det var när jag började servern, nu vet jag att man absolut inte får göra så och jag har tagit lärdom av det. Jag vill hela tiden bli en bättre rpare, men misslyckas alltid, men jag kommer inte ge upp på Unive, det är omöjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 10000%, jag hade kunnat inte slå de och istället skita i de sp skulle jag aldrig blivit bannad, jag kunde ha tänkt lite smartare än de men jag var dum och valde att bli lika dum som de var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man får absolut inte slåss utanför meko samt att man inte ska lalla eftersom servern är gjord för just roleplay, och man ska inte bete sig så där på en sån server för då kan man lika gärna gå till en annan lall server som är inte ens nära så bra som unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka