Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [L1llen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? L1llen

Bild på banmeddelande: Skärmbild (86).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig eftersom jag slog folk utanför fastighetsbyrån, Det var riktigt dumt av mig, och jag lovar att det inte händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått reda på att det var ett nytt hus script, så jag blev jätte glad och körde till Jönsons fastighetsbyrå och ville köpa ett hus, när jag då va där så slog jag min kompis några gånger, och det var riktigt fel av mig och jag lovar att jag inte kommer gör om det, som jag sa så var jag jätte glad och jag tog ut glädjen med att slå han och det var riktigt fel av mig och de kommer inte hände igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att slå honom på en allmän plats, men som jag sa jag var bara överhypad och tog yt det med att slå honom och det är oacceptabelt, kommer aldrig hända igen, jag vill ba spela unive och ha en härlig kväll, hoppas du kan förlåta mig för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för shoot on sight, men det har aldrig hänt igen sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, jag hade kunnat bara hålla i mig lite till och bara köpt ett hus istället för att släppa ut det på det dumma sättet som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte slår folk på allmänna platser då det är riktigt dålig rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka