Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild (81).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Toris bannade mig eftersom jag bröt mot regeln Brist På Social Rp på ett grovt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina andra polare ville gå ut och leta efter folk eller gäng vi hade krig med, när vi var ute och körde runt lite så hittade vi en yakuza bil, och yakuza bilen var en av våran krig, så vi körde till den och frågade vilka han var med, då svarade han att han va med yakuza, och tidigare hade vi planerat att om vår kompis snel sa "sigma boy" så skulle alla hoppa ut och rikta, så när han sa "sigma boy" så hoppade vi ut, men jag hoppade ut och började skjuta när han redan körde iväg, och jag var dum och sköt han eftersom han redan körde iväg, och jag kunde ha kört efter honom istället för att skjtua direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att hoppa ut och skjuta honom som första handsval, jag kunde ha kört efter honom och försökt kidnappa honom och använt mig av regeln Social Rp, men jag var dum och valde att skjuta honom istället, och jag inser vilket fel jag gjort och hoppas på en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tyvärr blivit bannad för många saker igenom kriminella sidan av unive, jag har försökt att hålla mig bort från regelbrott på ett bra tag nu, jag hade inte blivit bannad sen jag var en röd spelare, men jag gjorde ett misstag denna gången, men jag har blivit bannad för shoot on sight, men nu har jag tagit lärdom av det och upprepar inte det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut 100%, jag hade kunnat använda mig av regeln Social Rp och följt efter honom och försökt kidnappa honom istället för att bara skjuta han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har nu lärt mig av mina misstag och med det kom mina konsekvenser, jag fick ban samt indragen krim, men nu är jag redo för en ny chans, jag har tagit min lärdom av det och kommer aldrig att upprepa det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka