Antagen -eliterayan- | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Ditt discordnamn: eliterayan

Ange ditt födelsedatum 5 September 2010

Varför ska just du bli staff? Därför jag är en snäll och engagerad person, som gillar att spela unive, och jag har spelat nu ett tag och känner mig redo att börja arbeta med staff teamet. Jag kan prata i en lugnt och proffecionel ton. Jag vågar ta beslut och tvekar inte.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker först och främst att det finns staffs som är otrevliga, Jag tycker att när man gör /help ig så tar det år för staffs att svara och det vill jag förbättra. Jag tycker att det är också lite segt i support ärenden, Så jag vill också förbättra det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi ska börja med att vara snällare mot spelare ig eller i support, samt att vi alla skapar en bra relation så att inte någon staff känner sig utanför. vi ska också prata med varandra och försöka hitta lösningar för att lösa de problemen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man är i sin staff roll så ska man alltid ha respekt och ABSOLUT inte lalla runt o skriker eller svär. Man ska ha en lugnt ton och snäll bemötande med andra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I mitt privata liv kan jag alltid hitta en tid, men att arbeta som staff kommer vara viktigare för mig än att rollspela, Jag kommer alltid välja staffarbete över rp om det behövs. Jag tycker att jag har rpat så mycket att jag vill göra något annat för unive, och det finns inget bättre än att ansöka till staff teamet.

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 8 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr det har jag inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba förfullt med allt, Det finns inget jag stressar över.

+rep skulle passa perfekt för denna position, då han är väldigt trevlig och tänker på alla, härligaste personen jag vet, snälla gör han till staff, förtjänar det verkligen

MVH: Gonzi110

nuvarande roller:
🎓Helper
🎫Medlem
💳Verifierad
🔪Kriminell
👨‍⚕️Regionssjukvården
👨‍⚕️Rekrytare sjukvården
🎧Support Ansvarig
🎭Event Ansvarig
🔥Server Booster
👩‍🎓Jobbstyrning