Antagen -eliterayan- | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Ditt discordnamn: Eliterayan

Ange ditt födelsedatum 5 September 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag vill förbättra rp nivån på unive och att jag är en bra och proffecional på att arbeta som staff. Samt att jag kan ha bra relation med spelare, jag kommer att vara snäll och trevlig, jag vill vara den staff som folk tycker om, den staffen folk vill prata med osv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vill förbättra rp nivån med att kicka eller banna folk som slåss eller lallar, jag tycker att det finns många nybörjare som behöver förklaring på vissa regler och hur de kan vara i scenarion, jag vill också att alla ska vara snälla mot varandra, jag vill försöka göra det mindre vanligt att man svär på folks mammaor osv

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer alltid att prata med andra staffs och försöka hitta olika sätt att lösa det på som t.ex. vara sociala med unive spelare, eller att förklara för de vad för fel de har gjort, (om inte regelbrottet är så grov) så ger jag varning

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff är det viktigaste saken i mina ögon, om man ej är professionell borde man inte ens bli staff tycker jag. Eftersom jag tror ej att unive spelare vill ha en staff som skriker och babblar i support utan att ge de chansen att få förklara.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rpar inte så mycket längre och hara bara skolan, så jag kommer kunna dela upp min tid med unive arbetet

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är berädd för allt

Senast ändrad:
++++ repppp överskön grabb i rp och utan för rp tycker min broder förtjänar staff rollen enkelttttttt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka