Inaktuell -eliterayan- | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Ditt discordnamn: Eliterayan

Ange ditt födelsedatum 5 September 2010

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff eftersom jag har tidigare erfarenheter imon staff, samt att jag kan ena mycket tid åt det. jag har innan varit den staff som folk brukade komma till eftersom de tyckte att jag skötte det bra som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det börja öka mer med bristande på social rå, samt att det är mycket lalla som händer vid olika platser som t.ex sjukan, torget eller andra affärer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska försöka klura ut olika sätt som skulle kunna lösa problemet samt ta info från andra staffs och spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det viktigaste inom att vara staff är att agera professionellt, eftersom om man inte agerar på det sättet kommer man tycka att staffen är lallig och inte så kunnig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I nuläga har jag endast skolan att tänka på, så jag har mycket tid att ena åt staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff 2 gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är berädd för allt

Tillbaka