Nekad elis9524 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elis9524

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198781135745/

Ditt Hex-ID: steam:110000130ed7b81

Vad är din discord tagg? elis9524

Vem var det som bannade dig? 320, Hedhog som tog beslutet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror at staff valde at banna mig för at jag spelade med fusk och bröt mot reglerna. dom såg antagligen något som inte såg normalt ut i mitt spelande och då tog dom et beslut. jag förstår nu at fusk är allvarligt och at staff måste banna sånt för at servern ska vara rättvis för alla. även om det var första gången jag gjorde det så var det fortfarande fel av mig och jag tar ansvar för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och rpade kriminell med lite kompisar vi åkte runt och snackade med folk sedan så blir jag Anticheat bannad då märkte jag värkligen att detta var sjukt onödigt jag helt enkelt satte på ett grattis fusk och trodde att det hade funkat då mina kompisar sa till mig att jag skulle sätta på det något jag verkligen ångrar och är väldigt besviken över mig själv att jag lyssnade på min tankar,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, Det var helt rätt av dom hade bara velat ha en sista chans, och jag ångrar mig grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft väldigt mycket små banns då jag har spelat på servern i två år så ingen spesefik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat rpa och ha det kul istället för att bli väldigt upprörd av att det var så mycket fuskare under den perioden då man bara dog och blev kidnappad hela tiden, Jag har varit bannad för fusk i ett halvår nu och känt en grov ånger över det jag gjorde. Jag känner att jag har mognat som person och om jag skulle få en andra chans skulle jag gjort allt för att stanna kvar. Unive är mitt hem och jag förstår inte hur jag kunde vara så dum innan. Så jag ber er, ge mig en andra chans så kan jag visa hur min rp egentligen är och att jag inte är någon dum fuskare som förstör servern. Jag var dum innan och jag tycker alla förtjänar en andra chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig ska fuska även ifall det frustrerar en när det var så sjukt mycket fuskare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

@Snak312

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka