Accepterad Elikasam | Medlem ansökning (1birhad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elikasam

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elikasam

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Gunnarsson, 49.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Klantig, vänlig, godhjärtad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sten Gunnarsson är en 49 årig boomer som alltid försökt sitt bästa. Även om det inte alltid går som tänkt. Han är en genuint godhjärtad person, även om han inte alltid hänger med. Sten är en sån som alltid ställer upp för sina kompisar och gör det som krävs för att hjälpa till.
Framåt vill Sten försöka ta det lite lugnare och njuta av livet. Han drömmer om att en dag vara pensionerad och ändå kunna leva ett riktigt bra liv med mycket golf. I den snara framtiden kommer Sten leta jobb och försöka hitta nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra stämning och bra roleplay. Jag kommer använda min erfarenhet i andra servrar till att skapa bra scener. Jag kommer vara en vanlig civil som bara letar efter nya kompisar och nya upplevelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker att en bra spelare är någon som inte bara tänker på att ens egna karaktär alltid ska vinna i varje scenario, utan också bidrar till att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla. Man kan tänka på att ibland spela för motpartens vinst, det gör så att scenerna blir mycket mer roliga och engagerande för alla. Det skapar också en bättre miljö.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler på en rp server förut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja, men kan lämna om jag blir accepterad.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FailRP, Metagaming, VDM & RDM och Copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet av andra svenska och utländska servrar, så jag har lärt mig hur man skapar bra scenarion. Därmed kommer jag kunna bidra till bättre roleplay och en bättre upplevelse för alla inblandade.

Senast ändrad:
Hej!
Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka