Accepterad eliazz | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eliazz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? eliaz2

Vem var det som bannade dig? Mrpotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-20 200352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har precis börjat gibba igen efter en lång frånvaro. Hade micen på on och satt och snackade med min polare medans jag helt plötsligt blir vdmad. Jag powergamade enligt han genom att jag inte gjorde nån rp när jag blev vdmad och dog direkt efter första påkörningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på en gata och helt plötsligt blir vdmad om nån random grabb. Jag dör direkt och killen fortsätter köra över mig medans jag ligger död. Jag hade missat att jag hade micen på open eftersom dehär va första gången jag spelar på flera månader. Jag satt och pratade med min polare i dc medans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Jag skulle inte påstå att jag utgjorde någon som helst powergaming överhuvudtaget eftersom jag blev överkörd och dog på sekunden. Finns inte mycket att rpa på eller något som kan vara powergaming. Däremot hade jag mic open på vilket gjorde att jag absolut satt och pratade omedvetet ooc. Tycker det känns lite väl med 5 dagars ban för att ha open mic på. Hade räckt med en kick?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är en bra fråga. Det har jag säkert blivit men var så längesen nu så att jag inte har ett minsta minne från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Jag hade kunnat kikat på mina settings innan jag började traska runt och utforska allt nytt som hänt på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kolla settings innan jag börjar köra så min mic inte är på open igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka