Accepterad Eliasssss | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasssss

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ditt discord namn: realchickenburgir__

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? roller

Vem/vilka tog beslutet? Ingen, Blev bannad ur alla unive discords men i era logs står det jag lämnade discordsen nu idag kunde jag gå med discordsen igen och vill överklaga rollerna ingen har bannat mig och har heller inte lämnat köpte krim för 2 dagar sedan och lämnade inte dcn som era logs säger har bevis på att det stod att jag var bannad

Varför tror du själv att beslutet togs? Felaktigt isåfall ingen aning varför jag vart bannad och varför era logs säger att jag lämnat jätteskumt allt jag frågar efter är att få tillbaka mina roller och låta mig fortsätta spela eftersom jag inte gjort ett fel eller något och det blivit någon bugg eller liknande

Hur är beslutet felaktigt? Lämnade inte discorden vart kickad/bannad ur alla discords och idag kunde jag gå med dom igen. I era logs står det jag lämnade. Snackade med min bror som snackade med LK han skicka alla mina ids och namn osv. och LK hitta själv inget mer än mitt krim köp som dokumenterats. ingen ban logs eller något

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns nedan som kommentar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka