Accepterad Kattmat :) | Beslut Överklagan [Svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Ditt discord namn: polishkurwa

Ditt Hex-ID: steam:1100001554b3a98

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem, möjligtvis krim me

Vem/vilka tog beslutet? .Svante och lastbilsjanne

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag ska ha indragen krim då jag var med i ett scenario där regelbrott har begåtts. Men jag ska ej ha indragen medlem eftersom jag inte ska ha ban för c log som jag tydligen fick.

Hur är beslutet felaktigt? Staffsen säger att jag c loggade men hur det egentligen var så såg de ut såhär: Jag låg död utanför ett gänghus, det gick så lång tid att att jag hann blöda ut. Efter att tiden hade gått ut så spawnades jag automatiskt på sjukan och där efter att jag levde så stängde jag av. Staffsen säger att jag tydligen lämnade när jag var död utanför gänghuset, fast så var inte fallet. Efter att jag sa detta till staffsen så sa de att de kommer ej diskutera min ban och skickade ut mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns logs på exakta kordinater där jag lämnade. Man ser även att jag hannn blöda ut och började leva igen.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
jag skulle kanske inte ens fått indragen krim då heller utan endast krim varningar. För ban över 14 dagar = alla roller indragna. Men jag skulle inte havt så lång man ens för att alla roller ska ryka.

Detta är tydligen vad jag är bannad för, men detta hände inte ens, utan jag höll först inne E så att jag FÖRLORADE ALLTING och sen lämnade jag. Så NEJ jag lämnade INTE för att inte tappa mina saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka