Nekad Eliasss | Gäng ansökan [bENNYB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasss

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Eliasss

Vad ska gänget heta? Angels Of Multi

Vad heter du i verkligheten? Elias heter jag IRL

Ditt födelsedatum: 20 Juli 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att försöka vara inne minst 6 timmar per dag

Hur många timmar har du på Fivem? 326 timmar har jag

Berätta om din karaktär: Janne Karlosson är man som är född och uppväxt i Sverige, han är 35 år. Han växte upp i en liten by i Norrland, Han hade mycket vänner när han växte upp men på senare år, blev det färre och färre kompisar, han har gått ut skolan med tog ett sabbatsår efter nian. Han stora intresse är polisen och bilar Janne´s favorit bil märke är ferrari när han ser en ferrari blir han helt till sig, men polisyrket har han haft intresse sen han var liten. Janne´s dröm är att bli polis och ha en ferrari. men om inte Janne´s dröm att bli polis går i uppfyllelse. Har han också ett intresse för MC och skulle också kunna vara MC President i något gäng

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag själv tycker att jag har Hög RP nivå och så vet jag hur det är att vara med i gäng för att jag har varit det på andra servrar. och så tar jag bara med dem som kan rpa bra och följa reglerna.

Har du några med dig från start med gänget? Nej jag har inga med mig

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker att gänget inte ska vara ett gäng som bråkar med så många andra och håller sig mest till sig själva istållet för att skapa konflikter mellan gäng och så. Gänget tycker jag ska mest hålla på med att sälja/odla kokain och amfetamin inget annat. men det får ju hända saker mellan gäng med inte så att det blir skottlossning eftersom att jag vill minska på skottlosningar i staden.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har typ inga erfarenheter inom gäng rp. har spelat och vart med i något gäng på en annan server som jag glömt bort namnet på. Men om jag får ta över gänget ska jag nog se att detta funkar fint fint, ska göra mitt bästa.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tycker att en boss över ett gäng ska ta hand om sitt gäng och göra allt för det, och aldrig svika dem. det jag tänker är ju att bossen över ett MC gäng ska som sagt ta hand om sitt gäng. och alltid ska vara den som står först i ledet om man åker på en tur eller nåt.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag tänker ju såhär att om jag får ta över gänget kommer jag att bara ta med Seriösa rp spelare/folk med hög rp nivå så att det inte blir så mycket lall utan faktiskt bra rp. Har sett för att många i gäng lallar jätte mycket och det vill jag ändra på.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario för mig är när alla regler följs och att alla gör sitt yttersta för att rpa på så hög nivå som möjligt. Det är ett bra kriminellt scenario enligt mig.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Att jag hela tiden försöker åka runt med dem och se hur dem rpar och beter sig

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik bra skulle jag säga, så det bara säga till om ni har något klago mål eller om ni vill något särskilt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det skulle jag göra med nöje.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, det gör jag icke.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Nekad! Finns redan en ny President över Angels of Multi.
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka