Nekad eliass0101 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839017627/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad är din discord tagg? eliass0101

Vem var det som bannade dig? hedghog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-04 201757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem insåg att jag fearrpa o sunt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gömde mig i busken för att dem satt o leta efter oss, jag var den enda som levde och bestämde mig att gömma mig i en buske. De hade tur och körde över mig vilket leder till att dem hittar mig, jag stiger upp och börja skjuta mot bilen till vänster, jag skjuter i mitten och inser att att de rikta mot mig, jag tar upp händerna för att inte försöka begå fearrp men det gick inte så bra då jag började skjuta innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktigt men beslutet jag tog var väldig spontant och inte tänkt igenom då jag hade precis vaknat från en nap o var väldig trött skulle rpa. Valde att skotta mot dem vilket är suntförnuft, fearrp tycker jag är 50/50 då jag tog upp händerna efter att jag ansåg att gänget rikta mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Köra polisbil som icke polis, skulle lämna in bien men blev bannad innan jag hann. Lärde mig att göra help istället när det är sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte ha börjat skotta och bara gett upp för att majoriteten riktade mot mig, vilket jag nu märker efter scenariot. Är inte arg att jag är bannad då jag har lärt mig något nytt som kommer att hjälpa mig i krim rpn och möjligtvis andra saker också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka i förväg om vad man ska göra samt vara uppmärksam när någon riktar så att man inte begår fearrp och andra regelbrott. Jag tar ansvar för det jag har gjort men ni måste tänka på att min situation var väldig stressande då 10 grabbar sitter och riktar :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka