Nekad eliass0101 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839017627/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad är din discord tagg? eliass0101

Vem var det som bannade dig? hedghog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-04 201757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem insåg att jag fearrpa o sunt 2.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gömmer mig i busken, en bil kommer och vdmar mig ut ur busken, jag hinner ställa mig upp och börja skjuta innan dem hinner se mig Sedan ser jag att han riktar då bestämmer jag mig att ta upp händerna för att inte begå fearrp, han hinner döda mig i tid. Mitt beslut var ganska spontant och inte tänkt igenom då dem körde över mig, man blir stressad under hög press och då kommer man ta fel beslut och begå sunt 2. Som sagt hade jag tänkt igenom detta hade jag absolut inte skjutit och bara gett upp. Jag har förstått mitt misstag och kommer att inte begå andra fel. Har vart med större scenarios och då gick det jätte bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. beslutet är rätt men från min sida så hade jag vapnet uppe först, dessutom så såg jag inte dem killarna i mercan pågrund av vinkeln.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Byta jobb efter 1-2 dagar, lärde mig att hålla mig till mitt jobb

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ha tänkt igenom först och sedan gjort det rätta som är att ta upp händerna. Som sagt dem körde över mig och blev rätt så stressad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Gör Om Gör Rätt genom att ta upp händerna och visa att dem har hittat dig och att det inte finns en annan väg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka