Accepterad eliass0101 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839017627/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad är din discord tagg? eliass0101

Vem var det som bannade dig? verkar vara Phillip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-09 163528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fattar inget, gjorde inget fel igår, står inte ens varför jag har blivit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eller mer som glitch. En till sak bara jag har fortfarande alla min roller Krim och Medlem. Jag ber om ursäkt för jag inte utvecklar mina svar då jag inte har någon anning om varför jag har blivit bannad, tack för att ni förstår. -05/11

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. köra polis bil som icke polis, jag ville lämna in bilen men blev bannad. Lärde mig att göra /help istället för att köra polisbilen tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte faktist

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt för de inget som e angivet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
De har gått 24h, ska jag göra en till överklagan eller ska jag avvakta? Undrar bara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka