Nekad eliass0101 | Åtgärd Överklagan [pewpew]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Åtgärds-referens
ID: 2887 — Normal (6.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Pittar och antar att det är dsync. Sedan senare så blir han benad, och den andra partnern riktar mot honom. Han ställer sig upp och skjuter ner honon, trots att han har riktat i ett tag.
Personal: pewpew
Datum: 2026-05-15
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi jagar en opp från GS, vi kör runt stan och till slut hamnar i centrala motorvägen, han tänkte köra in i en tunnel precis bredvid motorvägen, efteråt hoppar jag ur och börjar smälla, han dödar min vän och lyckas bena mig, tanken är ju att han ska kidnappa mig såklart men jag väljer att vänta tills han drar ner vapnet , han gör de som är förväntad och jag börjar skjuta honom till döds. I stunden tänkte jag att det var en 50 50 situation då bådas vapen var nere, jag glömde tänka på att han hade benat mig och fått mig skadad, jag lyckades träffa honom vilket gjorde hans karaktär skadad, jag visste ej att det var pwr gaming som ni sa men framöver så ska jag tänkta på de 110%. Enligt mig är de en situationen där man kan förstå olika från person till person, enligt mig är de inte regelbrott och enligt nån annan är de regelbrott. Men nu har jag svaret på detta och kommer visa hänsyn framöver.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det är inte direkt fel men samtidigt inte rätt, då det är en sak som måste förklaras för att man ska ha koll, de blev förklarad för mig i support och nu vet jag hur de är, hade absolut inte gjort så ifall jag visste de innan. Har för mycket att förlora. Dessutom gillar jag ej att förstöra spelet för andra, de ska vara roligt och jämnt för alla. Om man förstör spel upplevelset så kommer ingen spela. Det är min första avstängning på ett halvår och kommer visa bättre för mig, kommer tänka på varje sak jag gör.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har klipp på när han tar ner vapnet osv

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka