Nekad Eliass | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliass

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124515473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Abow#2153

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Gustav Svensson och jag är 25 år gammal, jag bor i unive staden men är uppväxt i ortenwave med min pappa och mamma men innan jag flyttade till unive staden så dog farsan i en bil olycka. Då blev både Morsan och jag å jätte ledsna för då var jag bara 7 år gammal. Morsan jobbade/jobbar med att laga bilar och hjälpa andra människor run om kring och jag jobbade på Mekonomen då var jag 21 år. jag har alltid velat jobba på saras bil och mc firma för min pappa jobbade där innan han dog så jag hade tänkt att fortsätta på farsans spår. För att jag och han hade super roligt och vil uppfylla minna drömmar. Efter farsan dog så var jag i djup depretion samma med morsan i ungefär en månad. Min hobby är att Hänga med vänner å hjälpa till i samhället och ute å ströga med gamla bilen, Just nu med detta liv är jag ganska lycklig med de jag har. Minna intressen är att vara med polare och gå på gymmet. Jag gick ut grund skolan med höga betyg samt i högskolan ville bli polis men de e för hårt arbete med de så jag sattsar på farsans och min dröm (saras bil och mc firma)
just nu lever jag själv i en trea på unive men väntar på medborgar skapet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har allt inom rp som krävs jag har bra rp men ändå roligt rpande och jag har letat efter en br arp server tills jag hitta unive som e jävligt bra enligt många.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr bidra med ett bra rp och hårt rp men ändå oligt rpande och kommer försöka få upp cumunnetin till den bästa av de alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inte spelar någon roll om jag eller min opp vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Min vän skickade servern till mig och letade efter en bra rp server! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka