Nekad eliasnordin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliasnordin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? mittnamn

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Oscar Petterson och är född 1985-10-02 alltså 38 år och blir 39 år, han växte upp i en storstad och har alltid gillat bilar helst lite äldre bilar och har jobbat med bilar sedan han var 18 år och är mycket kunnig om bilar och vill helst arbeta med de livet ut för han känner sig inte duktig på så mycket men de känner han verkligen sig duktig på men under åren har han blivit lite smått kriminell och han har alltid haft något emot polisen och de var därför han blev kriminell. Han lyssnar aldrig på någon men kan bli rädd väldigt lätt men han visar de inte, dom ända han kan lyssna på är hans chef/boss han gillar inte MC gäng så mycket för de var ett MC gäng som dödade hans familj han var den ända som klarade sig hans syskon och hans föräldrar dog så han har alltid velat hämnas på varenda MC gäng som existerar som sagt vill han jobba med bilar men vill oxh vara med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer köra seriös rp och inte lalla för jag gillar inte lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.EX om man är polis och dom kriminella ska göra ett rån ska man inte ta dom direkt utan dom ska få en chans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska alltid visa respekt mot staff vilket solklart gäller till alla men man ska visa mest respekt mot staff, man ska inte Meta vilket är att ta information från tex discord och använder de ig, vdm inte använda fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spela på eran server utan lall och kommer köra seriöst

Nekad.
Anledning: Utveckla vad du kan bidra till serverns RP samt motpartens vinst i ett scenario.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka