- Meddelanden
- 348
- Reaction score
- 31
Vad ska gänget heta? Whyos
Vad är ditt discord namn? eliasjern#3343
Vad heter du i verkligheten? Elias
Ditt födelsedatum: 30 Januari 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Hur många timmar har du på Fivem? 2941 timmar
Berätta om din karaktär: Paul Silva känd på servern eftersom han var förredetta Whyos Boss
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att Krim RPn behöver oss.
Har du några med dig från start med gänget? Yes allt är förberett, har mina gubbar redo. Carlborg och Ludde springisar
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Maktfulla och bo i vingården som förr. Visa makt!
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Rpat krim i 1år+
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Styra och ställa över grabbarna!
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Bidra med Social Rp såklart
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Social RP genom vapen eller drog försäljning (Min favvo)
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Hänga i grupp och utföra scenario tillsammans annars kick från gänget!
Hur hanterar du kritik? Tar åt mig av den och går vidare och söker förbättring isf.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja
Vad är ditt discord namn? eliasjern#3343
Vad heter du i verkligheten? Elias
Ditt födelsedatum: 30 Januari 2004
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Hur många timmar har du på Fivem? 2941 timmar
Berätta om din karaktär: Paul Silva känd på servern eftersom han var förredetta Whyos Boss
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att Krim RPn behöver oss.
Har du några med dig från start med gänget? Yes allt är förberett, har mina gubbar redo. Carlborg och Ludde springisar
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Maktfulla och bo i vingården som förr. Visa makt!
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Rpat krim i 1år+
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Styra och ställa över grabbarna!
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Bidra med Social Rp såklart
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Social RP genom vapen eller drog försäljning (Min favvo)
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Hänga i grupp och utföra scenario tillsammans annars kick från gänget!
Hur hanterar du kritik? Tar åt mig av den och går vidare och söker förbättring isf.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Ja