Nekad EliasJ | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,041
Reaction score
361
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070890909/

Ditt Hex-ID: 11000014232cb9d

Vad är din discord tagg? ttv_elias

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-19 161403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Indian Valde att banna mig eftersom att jag powergamea och detta var fel verkligen. Tänkte inte på att det var powergaming för att jag blev jagad o stressad men ber om ursäkt för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta mina vänner till sjukhuset men blir då jagad av opsen. Jag körde och blev prejad i en hög hastighet och i stunden tänkte jag att jag bara kör vidare men detta var dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban jag bröt mot Regeln Powergaming och kommer aldrig göra om detta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har vart bannad tidigare men det har vart när jag var ny till Rollspel och inte kunde allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Inte köra utan att rpa på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yee

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka