Nekad EliasJ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,041
Reaction score
361
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eliasnya/

Ditt Hex-ID: 11000014232cb9d

Vad är din discord tagg? eliasnya

Vem var det som bannade dig? Oleg

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa N ordet ingame, vilket var väldigt fel ångrade mig efter första boktaven men gick liksom ändå åt helvete

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade rpat med polisen och blivit gripen, både jag o snuten kaxade oss mot varrandra men den polisen valde att höja mitt straff mer för att jag ifrågasatte o rpa lite jobbig, Efter detta satte jag mig direkt och skrev en text ja skulle skicka till 320 men hann inte innan oleg bad mig hoppa glass kontor. Snackade med han och förklarade läget att jag ångrar mig jätte mycket och att allt var mitt fel har inget o skylla på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban jag var helt efterbliven och hann liksom inte tänka riktigt utan om ja o polarna skämtar irl liksom så är de ganska vanligt o inte sån stor grej så jag råkade säga det ingame till den polisen och ångrar det jävligt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern sen 2021 så ja har blivit bannad för lite olika saker men typ nån vdm ban fearp och att jag smutskastade hela mitt arbete enligt 320 vilket jag gjorde. Jag har lärt mig och gör aldrig om dem sakerna min senaste ban var över 1 år sen och har aldrig blivit bannad för rasism. Förutom nu då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänka ett varv till innan jag öppna käften och och aldrig någonsin utrycka mig rasistist när det gäller unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja at tänka ett varv till innan jag öppnar munen och säger saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yeah

Skulle vart schysst om ni har lite överseende då jag gjort väldigt mycket under alla mina gånger som staff på unive. Men förstår såklart att ja gjorde fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka