- Personal
- Meddelanden
- 3,041
- Reaction score
- 361
Berätta vad som hände Jag hade rpat med polisen och blivit gripen, både jag o snuten kaxade oss mot varrandra men den polisen valde att höja mitt straff mer för att jag ifrågasatte o rpa lite jobbig, Efter detta satte jag mig direkt och skrev en text ja skulle skicka till 320 men hann inte innan oleg bad mig hoppa glass kontor. Snackade med han och förklarade läget att jag ångrar mig jätte mycket och att allt var mitt fel har inget o skylla på.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Det var en helt rätt ban jag var helt efterbliven och hann liksom inte tänka riktigt utan om ja o polarna skämtar irl liksom så är de ganska vanligt o inte sån stor grej så jag råkade säga det ingame till den polisen och ångrar det jävligt mycket.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har spelat på servern sen 2021 så ja har blivit bannad för lite olika saker men typ nån vdm ban fearp och att jag smutskastade hela mitt arbete enligt 320 vilket jag gjorde. Jag har lärt mig och gör aldrig om dem sakerna min senaste ban var över 1 år sen och har aldrig blivit bannad för rasism. Förutom nu då Ja jag hade kunnat tänka ett varv till innan jag öppna käften och och aldrig någonsin utrycka mig rasistist när det gäller unive
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag vet att det var fel och försökte rätta till det men även att jag inte är en problem spelare och försöker eller lättare sagt har gjort ganska mycket på servern under min staff period särkilt under 2024 Vet att de inte spelar nån roll men köttade på som in i helvete då och är ju ett bevis på att jag vill servern det bästa och inte förstöra
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja