Nekad EliasJ | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,042
Reaction score
361
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? eliasnya

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag söker till forums mod här på Unive för att hjälpa er staffs få forumet att se mer proffetionellt ut och ta ´hand om Trådar på forumet samt arkivera Ansökningar fall nån staff råkar glömma det.
Sen så har jag mycket tid att sitta inne på forumet och checka så allt blir som det skall. Men även för att kunna underlätta för er staffs så mycket jag kan.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det för att man ska ha en överblick på gamla ansökningar. Samt enklare att hitta Plagiat.

Får en ansökan vara kopierad? Nej det räknas som plagiat och nekas direkt.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag skulle säga att det kanske är lite brister på Medlemskaps ansökningarna för att många nya Medlemskaps Ansvariga och Helpers råkar göra fel men det är viktigt att på minna dem och hjälpa dem och mitt jobb som forums mod blir att hålla koll på att det blir rätt och lägga de i rätt kategori/Arkiv.
Men jag ser även att vissa blir snabbare på banöverklagningar och att man ska taggaa staffen som gjorde banen så man ej glömer det.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Att man snabbt kollar nya ansökningar samt inte har för många sidor med ansökningar och såklart att man kan sin grej om man ska vara staff medlem tillexempel att Låsa och arkivera trådar.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 17:00 - 23:00
Tisdag: 17:00 - 23:00
Onsdag 19:00 - 23:00
Torsdagar: 17:00 - 23:00
Fredagar: 19:00 - 04:00
Lördagar: 15:00 - 04:00
Söndagar: Är väldigt Varierande.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka