Nekad Eliasf | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasf

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? eliasf0851

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: namn bosse Svenson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bosse växte upp som ensambarn och fick tidigt lära sig att klara sig själv. Hans mamma var drogberoende och pappan jobbade tidiga mornar och sena kvällar, så han fick ofta fixa saker på egen hand. Det gjorde att han blev ganska självständig redan i ung ålder, även om det ibland kändes ensamt. Han var mycket hos sin mormor och morfar när han var liten. Där hjälpte han till i hushållet med att städa, diska och ibland laga mat, även fast det inte alltid blev perfekt. Men han gjorde sitt bästa. Hos dem kände han sig trygg och behövd, och det betydde mycket för honom. Som liten spelade Bosse hockey och tyckte det var jätte roligt. Han gillade farten och att vara en del av ett lag. Än idag kan han spela lite puck ibland när han får chansen. Förutom hockey har han ett stort intresse för motorer, speciellt bilar. Han tycker det är kul att meka och lära sig hur saker fungerar, även om han inte kan allt ännu.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse visar nästan aldrig sina känslor och tror att det gör honom starkare och tuffare. Han går med rak rygg och har ganska stort självförtroende. Om han hamnar i problem ger han inte upp utan jobbar tills det är löst. I framtiden funderar han på att kanske öppna en egen verkstad eller bli polis, men han har inte riktigt bestämmt sig helt än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och trovärdig RP genom att spela min karaktär på ett realistiskt sätt och följa reglerna. Jag håller mig till min karaktärs personlighet och bakgrund så att det känns äkta och genomtänkt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst innebär att man inte bara spelar för att själv vinna varje situation, utan också är beredd att låta den andra parten lyckas om det passar scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktisk inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är när nån skjuter nån utan bakom liggande anledning och vdm är när du använder ditt fordon som ett vapen sen copbait när du försöker få polisen efter dig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktisk inte

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka