Nekad Eliascylinder | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliascylinder

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? mixy01

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Adolfsson 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, smart, komptetent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan har precis gått ut sin utbildning till mekaniker och är taggad för att börja arbeta hos mekonomen. Han har tidigare bott i Karlstad med sin familj som består av mamma pappa, och sina två yngre syson peter och nicklas. Stefan har ett stort bilintresse och är därav driven till att tjäna in sig kosingar på sitt nya jobb för att kunna uppfylla sin dröm om att köpa en dodge ram. Stefan tänker senare att skaffa sig ett hus uppe bland vingårdarna när han gått och pensionerat sig. Där ska han även skaffa sig en hund som han kan ta det lite chill med ute i bergen på vandring. Stefan är nyfiken på den nya staden och kan inte bärga sig på att kunna få ett medbrogarskap i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativitet, utvecklade scenarion, mångsidighet, vara trevlig och inbjudande till andra spelare samt hjälpa dem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna utan att man istället rpar för scenariots bästa. Man ska kunna ta att inte vinna varje scenario då det kan bli ganska ensidigt och tråkigt för de andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har butit mot powergaming regeln. Genom att jag körde med en bil rätt in i en vägg och sedan fortsatte springa runt med min gubbe som att någonting inte hade hänt, detta är ju ett stort hot mot rpn och förstör väldigt mycket ifall man inte rpar på powergaming. Detta har jag såklart tagit lärdom av och det kommer inte förekomma igen, jag har insett hur dumt det var av mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp- Att man ska värna om sitt liv tex ifall någon håller ett vapen mot ditt huvud. Powergaming- när man använder sig utav omänskliga krafter tex att du kör in i en vägg med din bil och sedan hoppar ut och börjar springa som att ingenting hade hänt. Sunt förnuft en av de viktigaste reglerna- att man ska ha logiskt t'änkande liksom hade du gjort detta i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: Två kontot, varav ett har Medlem.

Du får ansöka igen om 68timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka