Accepterad ELIAS8 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? karl843

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Biki sharbo är 23 år gammal och kommer ifrån syrien, men kom till sverige för två är sen. Redan som 7 åring började han med att spela fotboll och det var början av resan. Men redan vid 18-års åldern behövde han lägga ner karriären, eftersom att man fick en korsbandskada. Han har alltid vilat jobba som ordningsvakt och det var hans andra ide om han inte skulle komma långt i fotbollen. Så vi 21 års åldern så flyttade han till Sverige och sen dess försökt söka till ordiningsvakt. Men han har ännu idag inte lyckats. Snart är han nära på att ge upp men Biki sharbo är en krigare och fortsätter sina drömmar. I sin barndom hade Biki väldigt svår, hans mamma gick bort när Biki var 2 år gammal. Så när mamman gick bort tappade Bikis pappa det totalt. Han började dricka alkohol, röka på, och även slå Biki. Men en dag när han gick i skolan så såg han några andra killar på skolgården spela fotboll. Då var Biki 6 år gammal men han började inte i något lag efter han hade fyllt 7 år. Men plågeriet hemma fortsatte. Men sedan en dag hade en av deras grannar ringt polisen för att dom har hört hur pappan hållit på. Sedan efter det så kontaktade polisen sos och sedan hamnade Biki på fosterhem. Där trivdes han bra och sen när han var 21 år flyttade han till Sverige.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? den är väldigt hetsig rolig och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han bodde förr på foster hem och hans nya planer är att bli pizzabagare och komma väldigt långt med det

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill va pizza bagare för att ge staden den godaste pizzan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska lämna ett scenario med en positiv erfarenhet, att man ibland får sätta motspelarens "önskemål" före sina egna. Exempelvis att RPa rädd eller vara delaktig i en kidnappning, även om du anser att du hade kunnat plocka kidnapparna eller liknande. Jag tänker att det är motsatsen till hur mina barn leker. Ena säger "Nu sköt jag dig!" den andra svarar "Näää, jag hade skölden uppe!" Där finns det inte en tillstymmelse av att leka för motpartens vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja JAG HAR BRUTIT MÅT REGLERNA 2 GÅGNGER FÖRSTA GÅNGEN HADE JAG KNIV PÅ MARJA LISA OCH ANDRA GÅGEN FÖLJDE JAG INTE STANDARN MEN JAG HAR LÄRT MIG AV MINA MISTAG

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM C LOGG COPBAIT POWEGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka