Accepterad ELIAS8 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias pano

Vad heter du på discord? Thekorv2

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar vara inne nästan varje dag men timmarna är olika med tänkte på att jag har skola fast brukar komma in runt 19 tiden och spela tills 23- 00 men det är inte varje dag det är så men ungefär. på helgen är jag väldigt aktiv

Måndag brukar jag vara inne typ 3 timmar

tisdag 4 timmar

onsdag 4 timmar

torsdag 5-6 timmar

fredag 5- 7 timmar

lördag 6-9 timmar

söndag 4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs, inte genom att sitta och göra deras arbete men helt enkelt ingripa just där och då ifall man ser ett tydligt regelbrott. Det kan också handla om sådana lätta saker som att dva bilar som står helt öde och endast tar på serverns prestanda. Man ska inte tro att en servervakt är en typ av staff, vår främsta uppgift är att rollspela precis som vilken spelare som helst. Anledningen till varför vi har perms är för att vi fått staffsens tillit till att ha dem, vi ska kunna ingripa ifall det verkligen behövs. Det kanske tar för lång tid för någon staff att svara på ens report, och då kan vi använda våra egna perms.

Att man har perms ska ej gå ut över ens rollspelande, man ska inte använda sina perms till sin egen fördel på något sätt. Både genom att skriva i ooc för att varna mot-partnern att man har perms eller för att till exempel ressa sig själv eller sina vänner för att man känner att det går snabbare en att söka vård.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför borde jag bli en servervakt på Unive, jag vill hjälpa till mer för att förebygga all form av lall och sist men inte minst förebygga regelbrott. Jag vill kunna hjälpa servern till det bättre och göra sånt som folk inte kanske orkar, låt säga förstörda bilar på gator, ett sådant litet problem som det kan bli stora om dem inte uppmärksammas. Som tidigare sagt har jag varit servervakt innan så jag skulle säga att jag är en person som kan hantera positionen med mogenhet, stil men också med ett annat engagemang som andra inte kan, Jag vill bevisa att jag är här för att hjälpa Unive att bli bättre för varje dag som går.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex om man använder/abusar sina perms fel (till sig själv, eller sina vänners fördel) ett exempel kan vara att du dör i ett skott scenario och revivar dig själv för att inte förlora scenariot. Ett annat exempel på abuse är om man skulle storma ett gäng hus och du tex har igång toggle id för att kunna se dina motståndare igenom väggen så abuse innebär att du använder dina perms för din egen vinning.Skärmbild 2023-10-23 143128.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka