Nekad ELIAS8 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias pano

Vad heter du på discord? Thekorv2

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar vara inne nästan varje dag men timmarna är olika med tänkte på att jag har skola fast brukar komma in runt 19 tiden och spela tills 23- 00 men det är inte varje dag det är så men ungefär. på helgen är jag väldigt aktiv

Måndag brukar jag vara inne typ 3 timmar

tisdag 4 timmar

onsdag 4 timmar

torsdag 5-6 timmar

fredag 5- 7 timmar

lördag 6-9 timmar

söndag 4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .Skärmbild 2023-10-23 143128.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att ta hand om lite mindre jobb än vad en staff gör dom kan tex säga åt lallare på torget eller vid sjukhuset och kicka dom om dom gör något dåligt som gör att rp nivån inte är så hög så då kan man kicka dom eller göra en svbann så slipper staff att lägga sin energi på det och kan gå vidare till dom större regelbrotten.

servervakt har även en upgift med att vara som en städare och tex ta bort bilar på piren som är ivägen på piren

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill gärna bli en del av servervaktsteamet för jag gillar att hjälpa och underlätta för staffteamet och folk som behöver hjälp med något. jag vill även få bort spelare som lallar. jag vill även kunna hjälpa folk genom att till exempel dva bilar eller kicka/bana folk som till exempel slår dig utan anledning, eller lallar jag har även tidigare erfarenheter av sv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara om du till exempel använder idpeak i ett skottscenario för att se var folk står så du kan döda alla och vinna scenariot eller om du blir skjuten på så ressar du dig själv för att få mer hp så du kan vinna scenariot. sv abuse kan vara att du använder dina perms på felaktigt sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka