Nekad Elias61161 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias61161

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias_18180

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix Berg, 37

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självsäker, Ambitiös, noggrann

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är Felix är 37 år och kommer ifrån Sverige.. jag flyttade till Unive med min familj när jag var 7 år. innan dess bodde jag i Stockholm med min mamma, pappa och mina två systrar. I Unive fick jag massa nya vänner i skolan. och har nu ett jobb som reporter. Hänger mest nere vid piren och köper, säljer bilar. åker runt i stan och söker jobb som polis. mina intressen är gymmet och bilar.. Jag kan också vara väldig ambitiös mot mina Kollegor //Vänner,..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att Försöka med att få den rp nivån som jag tycker är en hög /noggrann rp nivå och försöka få en realistik upplevelse för att få mina medspelare att förstå sambandet mellan människan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte bara spela för att vinna du ska kunna förlora scenarion i olika sammanhang då också uppträda på ett vuxet set inte larva bort rpn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot en väldigt viktigt regel vid namn metagaming, Metagaming är en realsim regel som gör att jag inte ska ta information från discord eller utanför spelet och vidarföra till olika personer som kan abusa det jag sa för att förutse problemen eller förbygga en dålig typ utav gamplay. Jag vart dömt till 2 dagars ban på ortenwave under den tiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, Failrp, Fearrp, Rdm, Vdm, Combat logging

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldig spelrik person som gillar att utvecklas inom rpn

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. [Ta bort servern från din Bio också]

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. [Ta bort servern från din Bio också]

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
tja det är klart nu

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka