Accepterad Elias2008 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias2008

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199671181467/

Ditt Hex-ID: 110000165fa809b

Vad är din discord tagg? @riktigaelias_

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff disrespect för att jag skrev att hon var Bra Staff för en anledning nedan då. V

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som byggare och körde till arbetsplatsen lämna in bilen så stod de att jag fick pengarna men sedan så kom det upp att jag skulle betala nån räkning för att jag inte hade bilen fast att jag hade den så tryckte cancel eller nåt sånt och så kolla jag om jag fick pengarna men de fick jag it så gjorde jag en report och skrev om de o så skrev hon kan it ersätta detta så då tyckte jag de va dåligt o skrev då en report att jag tyckte hon var en Bra Staff! 30 sekunder efter ungefär så blir jag pernamentbannad för staff disrespect.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visste it att man blev bannad för att man bara skrev sin åsikt om en staff och ialafall inte permanent ban för de lilla vilket är sjukt! Men de va väl jag som gjorde fel isåfall men lite felaktigt att de blev en pernmanet ban de e ialfall min åsikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivt en report om henne utan bara fortsatt jobba och betala räkningen nästa gång fast att jag it ska behöva de egentligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva nåt dåligt om staffsen utan bara aceptera lägetr och fortsätta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Eller hade tydligen en tidigare ban men de va mer än 3 månader sen o de va ba en svban tror jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka