Accepterad Elias svensson | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias svensson

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias2008king/

Ditt Hex-ID: 110000145ab3cdd

Vad är din discord tagg? elias2562

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-09 195633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var dum, en kille gav mig en tazer och tänkte inte riktigt att de var ett tjänstevapen, jag hade ett scenario med en ordningsvakt där jag valde att tazea han efter att han körde på mig, detta var på sjukan vilket såklart gör de sämre, de va jättedumt av mig och jag borde tänkt igenom de mer men tänkte mer att de va som en slags milt vapen och inte ett tjänstevapen. de va dumt att blint förlita mig på killen som sa att jag fick använda de men har hört att man får ha de som kriminell innna så därför ja trodde på de men de va dumt somsagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukan och tazea en person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . bannnen var rätt, jag bröt mot reglerna och gjorde fel och de erkänner jag, de va dumt av mig att ha på mig denna tazer som jag fick istället för att be en staff ta den eller slänga bort den, detta kommer jag såklart inte göra om och ångrar de mycket, jag har en dag kvar på min ban, har gått 8 dagar och nu med mötet och rabbaten hade jag tänkte köpa en ped med min vän så hade varit kul om jag kunnat få köra idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag, jag har tidigare gjort fel för jättelängesen då jag lalla bara men de va vid 2021-2022 sen nu senaste halvåret har jag fått någon enstaka men små saker som 2 dagars bann som ja lärt mig av och inte gjort om de senare,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra annorlunda genom att tänka efter först och förstå att det är ett tjänstevapen och inget som jag som inte är polis ska ha på mig och de borde jag fattat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska springa runt med den heller jag förstår nu reglerna bättre och kommer inte göra om samma misstag igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka