Nekad Elias Johansson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198860195036/home/

Ditt Hex-ID: 110000135a3d4dc

Vad är din discord tagg? golf gti#4492

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för regel brott körde för fort i staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på ett jobb mot piren och så fick jag en svart saab efter mig som körde på hela vägbanan så jag ville inte att han skulle köra in i mig så jag tryckte gasen i botten och drog iväg från han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var felaktig jag körde ju för snabbt. nu har jag läst att man ska hålla 80km/h i staden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. EN gång högg jag en med jaktkniv och en gång råkade jag köra på en. Då var jag ny på RP och det skulle inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra för fort. och hålla mig till serverns regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort. Jag låvar att köra lungnare. snälla jag har inget annat att göra och alla mina kompisar spelar på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka