Nekad Elias brunberg | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias61161

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976398312/

Vad är ditt namn i verkligheten? elias brunberg

Vad är ditt discord namn? Elias6116#2465

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2000

Berätta om din karaktär. jag är snäll rolig lyssnar på vad alla tänker och känner folk väl. jag har hand om folk jag är rättvis och inte gör något dum jag hakar inte upp mig på saker jag släpper det ganska fort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag snäll lyssnar på alla tänker kan jag kan ta hand om folk jag är rättvis känner väldigt mycket folk på jorden redan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är ju bland sveriges bästa rollplay servrar och jag tycker om n rollplay jag gillar dom som är inne på unive

Hur hittade du Unive? vi gör via youtube och fivem discord jag bara bläddrar igenom en film om servrarna och hittade just nu och det verkar vara en fin service

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bättre lyssna mer och nåt att göra för det är inget folk där hela tiden liksom då har man ju alltid något att göra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? blir vänner med alla känna lära känna mig folk och redan börjat känna lite folk liksom kolla runt lite mer se vad som finns att göra och då har det sil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag inte aktiv deltagare någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar att man inte ska överklaga

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka