Nekad Elend | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425309490/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Vad är ditt discord namn? Cake#4335

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2007

Berätta om din karaktär. Simon Karlsson är 23 år och en genomsnäll grabb i hjärtat. När han flyttade hemifrån gick han med i en MC klubb då han var lite vilsen, men eftersom det var en hel del konflikter i klubben så valde han efter en period att lämna det livet bakom sig. När han då sökte en mer laglig väg började han snart att arbeta på sjukhuset som ambulansförare, och var ofta först på plats vid olyckshändelserna. När Chefen sedan avgick (Emma Andersson som också sökt wl hos er ikväll) så valde även Simon att söka sig vidare och fick snabbt anställning hos poliskåren där han blev rekryterad till insatsstyrkan. Där fick han gott om erfarenhet med både skjutvapen, lagen, och andra scenarion. I framtiden kommer han satsa på att fortsätta på den lagliga vägen, om det inte är så att det är fullt på de vanliga jobben.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har hört bra om servern och tänkte varför inte ansöka

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är snäll gillar att spela mycket spelar gärna mycket på denna server

Hur hittade du Unive? har spelat här förut men hitta den på fivem listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att förtbättra alt med rollspel och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på ingen annan just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka