Elend | Securitas Ansökan [Nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 20 Mars 2007

Vad heter du på discord? Vortex#2666

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1000 typ

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 dagar i veckan typ

Hur ofta kommer du vara inne? Försöka va inne varge dag

Hur många timmar har du på FiveM? 1000 timmar typ

Vad heter du? Simon karlsson

Hur gammal är du? 23 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för att jag känner att jag vill hjälpa stan och rädda liv och jag tycker själv att jag passar hos Securitas

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för att jag är duktig på det jag gör och har tidigare erfarenheter

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte prata i mun på varandra och inte häller skrika i radion

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man lallar ju absolut inte man håller inte på med kriminella grejer och man ska bete säg snällt mot allmänheten och hur man använder vapnet är att man använder inte vapnet i onödan vara för att man har vapen

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag kommer först ta fram tezern och säger till han att han ska släppa kniven och sen så kontaktar jag polisen att det är en person som hotar en annan med kniv och innan dess so kan jag inte göra så mycket för att jag kommer reskera mig och personen om jag gör det tezrar dom då då kan jag skada mannen med kniven och gärnings mannen med kniven så det ska jag inte göra

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer mot en av dom och taklar en av dom och kallar på förstärkning

Har du några andra frågor? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka