Elend | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elend

Vad heter du på discord? Cake#4335

Ange ditt födelsedatum 8 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00/22:00 helger
14:30/22:00 Vardagar

Berätta om dig själv jag är snäll jag är posetiv av mig Jag vill allas bästa är lugn av mig blir aldrig stressad typ jag är duktig på att prata med folk som är upp röda.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag skulle bli staff så så skulle jag göra servern till en trygg och säker plats att spela på ta mycket ansvar över mig själv och jag skulle tänka mycket posetivt och inte negativt

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på multi nu några vecker typ 4 snart vecker

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att alla staffs verkar väldigt trevliga och hjälpsamma, vill även bli Support här på multisaden då jag även vill hjälpa alla dom underbara spelarna på server

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att försöka att hjälpa till så mycket som möjligt genom att ta support ärenden och även försöka och hjälpa till in-game så gott som det går, kan också bidra med att sprida glädje på servern och se till så att alla trivs och har det roligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag har varit staff på många servers även varit en del av Staff teamet på andra servers

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite kunskaper när det gäller staff kommandon men jag kan alltid lära mig dom jag inte förstår mig på då jag är ganska lättlärd.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är lättlärd men jag glömmer väldigt snabbt kan jag säga men lära går alltid säg genom tiden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara på multistaden just nu och är inte staff på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det är bra så tack en då (: <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka