Accepterad ElBurrito | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElBurrito

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
10
Användarnamn: ElBurrito

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/146404

Vad är din discord tagg? ElBurrito#1220

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM, Powergaiming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var något jag gjorde fel på.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej detta är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Scenariot som utspelades var att jag körde förbi min kompis höll på att bli rånad. Felet jag gjorde var att jag vände om och körde rakt in i honom med min hoj. För det första borde jag inte ha rammat en person med min hoj, det var något jag inte tänkte på när scenariot utspelades. Istället skulle jag ha gått av min hoj och sedan tagit scenariot därifrån. Det andra felet jag gjorde var att jag ställde mig upp efter jag hade rammat personen, alltså powergaming. Detta känner jag att det var korkar gjort utav mig eftersom jag inte tänkte på det under scenariot. Detta gör så att jag bidrar till orealistisk och dålig RP vilket är något jag inte vill bidra till. Istället skulle jag ha RP:at att jag har tagit allvarlig skada och behöver sjukvård. Jag förstår varför jag har blivit bannad och ska se till att detta inte ska hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något, Att jag ska tänka till innan jag agerar i scenariot, Liksom tänka att "Hmm, hade jag verkligen rammat denhär killen i verkligenheten?" Samt att jag ska tänka på reglerna när jag är ute och RPar. t.ex att inte använda mig utav powergaming. Så att ju tills nästa gång kommer kunna bidra till ännu bättre RP på servern!

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! Bra att du förstod ditt misstag :)
Låser&arkiverar

Mvh, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka