Accepterad Elajas | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elajas

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/54756745656/

Ditt Hex-ID: 11000011a7d5c79

Vad är din discord tagg? elajas5412

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom anticheatet detecta att jag hade tydligen fuskat tidigare. Jag blev inte detectat av anticheatet utan att 320 tog upp mitt namn på ett möte (october eller november lite osäker) och som gjorde att Ludde då p-banna mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att ett möte skulle hållas så jag gick in på mötet och 320 pratade om fusk. Efter det hör jag att de nämner mitt namn och att jag hade fuskat. Jag var i chock eftersom jag har inte fuskat på Unive vilket gjorde mig förrvirad. Efter det så p-banna Ludde mig från Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Alltså jag kan berätta allt liksom varför jag tror jag blev bannad. Vad jag tror är för att jag hade fuskat på andra servrar (100k or die servrar med samma anticheat som då är finianticheat) och som ledde att jag blev bannad på denna server Unive. Det var ett liknande fall att jag var bannad på anticheatet på Unive och jag kontaktade han och han svara "jag ska kolla på det" jag var bannad i ungefär 2 dagar framåt innan jag fick unbann på Unive och kunde börja RPA igen. Anledningen varför jag blev bannad igen är nog för att anticheatet detecta från min global ban som gjorde att anticheatet trodde då att jag fuska på Unive. Jag vet att det inte låter trovärdigt men 320 kan kolla på våran pm historik och kommer han kunna se att jag har skrivit till han om min tidigare finianticheat ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite lall och Suntförnuft tror jag om jag har rätt. Varje gång jag blir bannad så tar jag alltid lärdom av min ban eftersom när jag blir bannad så vet jag vad jag inte ska göra i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske borde ha försökt prata med 320 angående min tidigare felaktiga anticheat ban (eftersom jag är global bannad från anticheat). Kanske borde försökt fråga om det har kunde påverkat mig i framtiden och jag var säker att denna händelse inte skulle hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer försöka göra saker mer säkert och kunna våga fråga mer som tex om det här kommer hända igen eller något liknande. Jag kommer inte heller fuska på andra servrar då det kan påverka det som händer i Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka