Nekad ELAI321 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealE_.

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? emrepro0106_41562

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är RAMBO ARABEN och jag kommer från Palestina och Turkiet. Min karaktär gillar och ändra på saker och ting. Min karaktär kommer att vara väldigt skicklig med vapen, smuggling och kan förhansla saker bra. Hans mål är att kämpa för dem som tar hand om honom alltså han nära och kära. Han kommer att göra allting som krävs. Min karaktär RAMBO ARABEN kommer att med sin unika bakrund och den starka viljan att kunna vara självständig och kunna bygga upp en egen makt. Han ska också kunna vara med i gäng/grupper och förändra det för dem geonom att hjälpa till med saker dem behöver. Han är också en karaktär som kommer vara snäll lydig och skratta med karaktärer mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag planerar att bidra till servern genom att använda mina färdigheter inom rollspel och samarbete. Jag har erfarenhet av att spela som kriminell och därför kan hjälpa till att skapa spännande uppdrag och historier. Genom att organisera händelser, som gängmöten eller stora kuppar, kan jag bidra till en levande och engagerande gemenskap.Jag är bra på att kommunicera och samarbeta med andra spelare, vilket kan göra det lättare att planera och genomföra uppdrag. Dessutom kan jag dela med mig av strategier och tips som kan hjälpa nya spelare att komma in i spelet och lära sig mer om det. Jag vill också vara en posetiv person på denna servern, där jag stödjer andra spelare och hjälper till att skapa en vänlig gemenskap. Genom att delta aktivt i Servern kan jag bidra till gemenskapen och bygga relationer och jag hoppas även på att vi tillsammans kan göra en större och större såeluplevelse för varje dag som går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man samarbetar, man hjälper partens att nå sina mål, eller att till exempel att man skapar situationer där man de lyckas. Detta betyder då att man hjälper till motpartnens att klara sina mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dem noga men om jag ska ge exempel på några av dem så är det (RDM), (VDM). Något annat är också att man ska vara alltid trevlig till medlemmar samt nya medlemmar. En annan regel som jag har läst om är 5.2(B) där det handlar om kidnappning och att man inte får kidnappa någon. Man får endast kidnappa någon om som en följd av ett tidigare scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har faktiska ganska mycket erfarenhet inom kategorin rollspel eftersom att jag har kör på, servern Sueco Rp, och dessutom har jag kört på Sweden Rp. Det är ganska roligt och spela rollspel. Men det är kul och testa andra servrar som till exempel Unive för att testa hur det går till i de olika RP servrar. Jag har krim i swedenRP och kan ganska mycket saker inom den kategorin. Jag har erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Nekad.
Anledning:
Skriv mer på frågan berätta om din karaktär nästa gång.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka