Accepterad ELAI321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: ?

Vad är din discord tagg? emrepro0106_41562

Vem var det som bannade dig? Det var sjoturtle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag gjorde korruption. Men egentligen skojade jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var på en utbildnings prov inom polis kåren. Jag skojade med en kille i Discord och sa till honom att han skulle skicka frågorna och svaren på provet till mig och då skulle jag swisha honom. Sedan skrev jag hahaahah men de trodde inte på mig eftersom att sådan sak är väldigt allvarligt att säga. Sedan blev jag blacklistad inom poliskåren på grund av korruptionen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en fel ban. För egentligen skulle jag inte skojat om något sådant. Jag kan också förstå varför jag blev bannad för korruption eftersom att jag skrev till denna killen om han kunde ge ut frågorna på provet och swisha honom. Alltså det menas med att man betalar andra för rollköp helt enkelt. Jag var bara dum och skojade om något sådant allvarligt och kommer aldrig mer skoja om något sådant. Jag är bara en person som kan skoja om sådana saker. Men nu vet jag att jag aldrig mer i hela mitt liv ska skoja om något sånt hära igen. Ibland gör också många människor fel men detta som hände ska aldrig mera upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 3 tidigare ban på denna sjukt bra servern. Jag minns alla tre av de. Den första var att jag som icke medlem i server visste jag inte att man inte fick hoppa in i en polisbil och efter typ 20 sekunder så blev jag bannad som sagt. Jag gjorde det och fick 1 timmes ban. Jag ångra mig jättemycket och hädanefter visste jag att jag som en civilare får man absolut inte hoppa in i en polisbil och köra speciellt eftersom att jag också var ny i denna servern. Den andra ban var också när jag var icke medlem i servern och så sa jag sa jag till en kvinna på torget att hon hade stor röv vilket man inte får säga eftersom att det innebär trakarisering och det står också i regeln 4.3H. Men eftersom att jag inte hade läst igenom reglerna som en icke medlem så visste jag inte heller att man inte fick säga sådana saker. Den tredje saken var också när jag var icke medlem och att jag hoppade in i någon okänd bil i passagerarsätet och han sa hoppa ut från bilen ungefär 2 gånger. Jag har faktist lärt mig av alla dessa misstagen jag gjort men, jag behöver inte lära mig av dem mer för nu kan jag RP:a hur bra som helst utan några konstigheter över huvud taget. Men från början visste jag inte heller att denna servern var den bästa och mest seriösa servern. Men efter mina bans så fattade jag det jäkligt ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A det jag hade kunnat gjort annorlunda hade varit att jag skulle läst alla regler jättenoga som en icke medlem. Det jag också skulle kunna göra annorlunda hade varit att undvika de onödiga situationerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? A jag har lärt mig av mina ban och nu kan jag verkligen RP:a riktigt bra och inget lallande för det vill inte jag ha och det tror jag ni absolut inte heller vill ha och göra med, eftersom att denna servern är störst, bäst och allvarligast.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, förstår 100% procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka