Accepterad elai | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elai

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elai

Vad är ditt discord namn? ElAi

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Krille Anderson 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, bra kompis och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Kristian Andersson men kallas för krille han är föd 1988=35 år. Han har velat bli polis länge för när han var 30 var han polis hos en annan stad som han vart kommissarie och han slutade för han inte tyckte polis koren var bra. Han ångra att han slutade för att det var hans dröm jobb att få jobba som polis och han tänkte att han kanske skulle kunna bli polis någon annan stans och att han kunde bli polis vid en bättre kor och han har hört mycket om unives polis kor han. Och han tänkte att han kanske skulle kunna prova att bli polis hos dom för att han ville bli polis igen. Han är en glad person så har han alltid varit han vill inte såra folk för när han har gjort det får han en klump i magen så han valde att inte vara dum mot andra utan att sprida glädje och positivitet. Och redan som 15 åring började han att tycka om poliser. Han bodde bredvid en polisstation och han titta ut där varje dag och gav alla på kontoret ficka och han fick vara där och titta hur det kan vara på en polisstation och det var då han vart förälskad av poliser. och han gick polis skola efter gymnasiet i 2,5 år och hans dröm nu är att bli polis på unives polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag har erfaren het i 3 år och har 1041,4 och jag kommer kunna bidra mycket och har erfarenhet från unive innan jag tog en paus från fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna förlora ett RP scenario för motpartens RP och för rpns skull

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej på alla servrar jag har kört på har jag inte gjort det förutom när jag var nybörjare på en server då jag tog ett ped när jag inte hade pedrollen arnas har jag inte brytit mot någon regel

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag kan ta dom enklaste. RDM står för random match making det är om man typ dödar någon utan anledning, VDM om man använder en bil som ett vapen på en stor folk massa , fearrp att man ska värna om sitt liv alltså var räd om det som på riktigt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt

antigen så har du skrivit fel på vad du heter på discord för du står ej med i unive dcn. eller så har du inte skrivit ditt fulla namn på dc

du får 48h på dig att svara på detta meddelande, och om du ej svarar så kommer din ansökan automatiskt nekas

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka