Nekad El_Pepe | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El_Pepe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247968346/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hubert Staranowicz

Vad är ditt discord namn? El_Pepe#2502

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är svart. grabben heter david och han är från polen. Hans familj gillar inte honom så mycket. Han flyttade till los Santos för att få en ny liv. Han gillar att kalla alla för alienar. grabben är född i 1939 när andra världskriget gick ut. Hitler tog över makten när han invaderade polen. han behövde ta 5 försök att ta över hela landet. Men han kunde inte ta David. David va svart och snabb. när David såg Hitler komma han sprang så snabbt att även Lockheed SR-71 Blackbird kunde inte ta honom. När David kom till Los Santos alla skrattade åt han. grabben blev mobbad 24/7 och han kunde inte hitta vänner. Och nu är han på en äventyr att hitta vänner och få ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem just för att kunna utveckla mina kunskaper bland annat, i framtiden skulle jag jätte gärna nå den kunskapen att bli känd just på unive och skapa en stor trevlig grupp med folket. Jag vill kunna hjälpa andra att utvecklas och till och med kanske skapa ett eget gäng i ett företag eller något vidare. Jag vill att alla ska lära sig hur man spelar ordentlig roleplay för att desto fler personer som kan riktigt Rp desto bättre blir servern men också mycket roligare att spela. Det kan hjälpa till med att flera folk håller sig aktiva varje dag p.g.a. att alla kan rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en stor hjälphand till alla andra som spelar UniveRP för de blir kul när de kommer in så många mer o kan verkligen RolePlaya

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna i varje scenario, man kan förlora också. Det är direkt inte så roligt o vinna varenda scenario

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade det till mig och så har jag sett olika svenska Youtubes som spelar detta. Alla mina vänner snackar om den för att den e så populär, och Unive är nog den största RolePlayen i sverige

Nekad, Skriv en seriös ansökan nästa gång annars kommer det tyvärr resultera i redlist. Du kan ansöka igen om 24h

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka