Nekad Lauren777 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lauren777

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Lauren1234567

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Donald Ohlsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart. Snäll och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter David Johansson han växte upp i ett fattig hem han blev ofta mobbad i skolan för att han såg konstig ut men han visste att inte skulle bli som dom så David hjälpte många personer istället för att mobba. hans mamma har alltid haft tuft med att ge David mat och var alltid sen att betala sin räkningar så David behövde skaffa jobb när han var 14 för att hjälpa sin mamma med räkningarna. Davids dröm är att jobba på SC Styling för David älskar bilar det är det ända som gör han glad han brukar va i sitt garage och hålla på med sin bil det så han får lugn och rå men det var svårt att hitta en sånt jobb så han flyttade till Unive för att uppfylla sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med socialt samt bra rp med många olika scenarion där det blir en rolig rp för ens båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kidnappad så betyder inte det att jag måste ta fram glocken och bara skjuta utan att föla reglerna. Utan man kan ha lika kul om man bara tar de som de kommer eller bara göra saker som inte följer reglerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? a jag har brutit till en regel och då så körde jag in i en kille vid torget och glömde rpa på skador och jag har lärt mig av den bannen och jag har lärt mig att alltid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och de är när man använder sin bil som ett vapen och kör över någon och sen rdm och de är när man dödar någon utan anledning, NLR att man inte ska komma ihåg vad som hände innan man dog,Cop Baiting – Det är förbjudet att medvetet försöka få polisens uppmärksamhet genom orealistiskt beteende. Fear RP – Man måste värna om sitt liv. Om någon hotar en med vapen ska man reagera realistiskt och inte bara ignorera hotet eller springa därifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hej jag heter Ville och jag tänkte jobba på SC Styling för att jag älskar bilar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka